piątek, 18 stycznia 2013

Imagin z Zaynem

Heykaa
Tutaj Mrs. Styles
Tutaj macie MÓJ drugi imagin. Mam nadzieję, że wam sie spodoba.
Dodam jeszcze, że jestem dumna, ponieważ Unbroken Girl napisała śliczny imagin o moim kochanym Harrym <3
___________________________

Powoli zaczynało robić się ciemno. Byłaś spóźniona i miałaś tego świadomość, jednak nie mogłaś zrobić nic, by autobus przyspieszył. Miałaś tylko nadzieję, że Zayn na Ciebie zaczeka i nie pomyśli, że go wystawiłaś... Spojrzałaś na zegarek. Przystanek, na którym miałaś wysiąść był coraz bliżej, jednak wciąż za daleko. Nerwowo przebierałaś palcami. Mijały minuty. W końcu autobus się zatrzymał. Wybiegłaś z niego i podążyłaś do umówionego miejsca, którym był park. Zayn kochał cię tam zabierać, gdyż było to romantyczne i nigdy sie wam nie nudziło. Byłaś na miejsu. Niestety, chłopaka nigdzie nie było. Ręce ci opadły. Usiadlas na ławce i schowałaś twarz w dłoniach. Byłaś zła na to, co sie stało. Nie potrzebnie.
-Przepraszam za spóźnienie- usłyszałaś głos. podniosłaś wzrok i Spojrzałaś prosto w oczy Zayna.
-Spóźnienie? To chyba ja powinnam cię przepraszać...- powiedziałaś i powitałaś go pocałunkiem.
Chłopak spojrzał na zegarek i zmarszczył czoło, po czym zaśmiał się w głos. Spojrzałaś na niego pytająco.
-Wiesz, że wczoraj była zmiana czasowa, głuptasie?- spytał i szturchnął cię w ramię. Zarumieniłaś sie. Rzeczywiście, kompletnie wyleciało ci to z głowy!
-Ojej, ale nie na to teraz czas!- zaczął Zayn, widząc, że się zawstydziłaś.
-Muszę ci coś powiedzieć...- podniosłaś wzrok. Te słowa zaniepokoiły cię. Bałaś się, że chłopak chce z tobą zerwać.
-O co chodzi?- zapytałaś. Chłopak złapał cię za ręce i wziął głęboki wdech.
-[T.I.].... Ja... Ja Cię kocham- usłyszałaś. Spojrzałaś na niego nie dowierzając, że właśnie wyznał ci miłość. Byliście ze sobą dopiero dwa miesiące!
-Zayn, ja... Ja nie wiem co powiedzieć!- odrzekłaś.
-To nie mów nic- powiedział i podszedł bliżej. Ujął twoją twarz w dłonie i pocałował cię.
Kiedy już odsuneliscie sie od siebie, wiedziałaś, co robić.
-Też cię kocham- odrzekłaś.

_______________
No, nacieszcie się tym wyznaniem miłości, bo w moich imaginach często ich nie będzie. Nie przepadam za ich pisaniem, szczególnie szybko. Pamiętajcie, ze czytam =komentuję :>
Zayn i Harry:

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się to podoba. na pewno bede czytała kolejne rozdziały : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz, zaraz to oni byli ze sobą wcześniej nie mówiąc sobie że się kochają ?

    OdpowiedzUsuń
  3. zgodze sie z anonimem !. ale i tak fajne ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł ze spóźnieniem i życzę takiej weny jak dotychczas.

    OdpowiedzUsuń