piątek, 15 lutego 2013

Imagin z Zaynem

Hejka! tu Unbroken Girl. Wiem, że to może tak wyglądać że Mrs Styles odwala za mnie całą robotę a ja nie piszę nowych imaginów. Otóż jestem w 3 klasie gimnazjum a co za tym idzie - masa nauki do egzaminu. Nauczyciele mega dużo nam zadają i często nie mam czasu nawet na pisanie tych imaginów. Postaram się zamieszczać częściej a w ramach rekompensaty zamieszczam dziś dość długi imagin. Zapraszam do czytania!

Jesienny wieczór, 17 listopad. Bardzo długo czekałaś na tą datę, bowiem dziś miał odbyć się koncert twojego ulubionego zespołu - One Direction. Byłaś niezwykle podekscytowana, nawet odliczałaś dni. Zespół występował w twoim mieście pierwszy raz, więc była to szczególna data. Koncert miał zacząć się o 20:00 a była już 18:30. Szybko więc zaczęłaś się ubierać. Ubrałaś się w granatowe rurki, bokserkę z brytyjską flagą a na nią skórzaną kurtkę. Twój makijaż był dosyć delikatny, użyłaś tylko truskawkowego błyszczyku, czarnego tuszu do rzęs i lekkiego pudru. Zwarta i gotowa, wyszłaś z domu około 19:30.
 
Po około 15 minutach drogi, doszłaś na miejsce. Jako, że miałaś tzw. golden bilet, nie musiałaś stać w kolejce, od razu weszłaś do środka. Byłaś bardzo podekscytowana, że zaraz nie tylko usłyszysz ale i zobaczysz chłopaków.

Niestety, była już 20:10 a chłopaków nadal nie było widać. Również scena była ciemna, lampy nie były włączone. Oglądając się na wszystkie strony, zobaczyłaś niezadowolone miny pozostałych fanów czekających na koncert. Wszyscy zastanawiali się, dlaczego się opóźnił.

Wreszcie, około 20:20 zespół ruszył na scenę i ponownie można było usłyszeć wiwatujących fanów.
- Cześć wszystkim! - zawołał Zayn, przez mikrofon. - Przepraszamy, że tak długo czekaliście! w zamian oferujemy wam ponad 2 godziny dobrej zabawy! zgadzacie się? - gdy to powiedział, fani zaczęli jeszcze bardziej piszczeć i krzyczeć, gdyż koncert właśnie miał się zaczynać.

W czasie występu, miałaś jakby wrażenie, że Zayn ciągle się na ciebie patrzył. Raz nawet wydawało ci się, że się do ciebie uśmiechnął, ale nie sądziłaś żeby to była prawda, nie byłaś sama, ale wśród 20-tysięcznej publiczności. Jak ktoś taki jak on miałby w ogóle zwrócić na ciebie uwagę? wydawało ci się to nierealne.

 W końcu, ku niezadowoleniu fanów koncert dobiegł końca. Pojawił się problem - wyjście z budynku. Bo jak tego dokonać, gdy jest tyle ludzi? próbowałaś to zrobić, ale tłumy biegnących fanek skutecznie ci to uniemożliwiały. W pewnym momencie zobaczyłaś tylne drzwi. Pomyślałaś że to jedyne wyjście. Nie wahając się dłużej, pociągnęłaś za klamkę i wyszłaś na zewnątrz. Dzięki temu, oszczędziłaś sobie wiele minut wychodzenia z pomieszczenia pośród takiego tłumu. No cóż, koncert się już skończył, trzeba wrócić do normalnego życia - pomyślałaś. Powolnym krokiem, przechodziłaś obok budynku, w którym odbył się występ. Właśnie przechodziłaś obok jednych drzwi. Na twoje nieszczęście, podczas twojego przechodzenia otworzyły się i walnęłaś się w głowę. Zobaczyłaś zamazany obraz i upadłaś na podłogę. Paręnaście sekund później ocknęłaś się i ujrzałaś nad sobą bruneta o egzotycznej urodzie. Jeszcze dobrze się nie ocknęłaś, ale chłopak był uderzająco podobny do Zayna Malika. Przetarłaś oczy i zobaczyłaś nikogo innego jak właśnie...jego! dosłownie cię zamurowało. Jak to możliwe że on tutaj jest?
- Nic poważnego ci się nie stało? - zapytał takim ciepłym głosem.
- N-nnie nic - jąkałaś się z wrażenia, z kim rozmawiasz. - Czzzy ty jesteś..
- Tak, to ja, Zayn.Tylko proszę, nie piszcz. Nie chcę by ktokolwiek mnie widział.
Otrząsnęłaś się z wrażenia i zapytałaś "trzeźwo":
- Jak się tu znalazłeś?
- Po prostu szedłem. Kiedy otwierałem drzwi, zobaczyłem osobę upadającą na ziemię. No i to byłaś ty. Oto cała historia.
- Długo nie odpowiadałam?
- Jakieś 15-20 sekund, więc nie. Ale wiesz co, mam pomysł, może w ramach rekompensaty za ten wypadek z drzwiami może dałabyś się zaprosić na herbatę i ciastko? znam dobrą kawiarnię. 
Zrobiłaś wielkie oczy ze zdziwienia : Zayn Malik właśnie zaprosił cię na wspólne wyjście! 
- T-tto ty chcesz mnie gdzieś zaprosić? - znów zaczęłaś się jąkać.
- Tak, bardzo chcę żebyś tam ze mną poszła. To jak, idziemy?
- Jasne - powiedziałaś.

W drodze do kawiarni, cały czas rozmawialiście. Opowiadał ci o swoim życiu, jak to jest być sławnym ale też powiedział ci parę ciekawostek z jego życia prywatnego. Bardzo dobrze ci się z nim rozmawiało. Doszliście w końcu do kawiarni, o której mówił mulat. Zamówiliście sobie po herbacie i ptysiu. Oczywiście Malik, jak na dżentelmena przystało, zapłacił za wszystko, choć ty nie chciałaś. Jednak jego upór nie dał za wygraną.
- Przepraszam, głupio tak wyszło, że w ogóle nie spytałem, jak masz na imię? - zapytał cię.
 - [T.I] - odpowiedziałaś.
- Ładnie. Widziałem cię podczas koncertu.
- Ty mnie widziałeś?
- Taaak.Powiem ci, że obserwowałem cię przez cały występ, sam nie wiem dlaczego - zarumienił się.

Chwilę pogadaliście, a potem Zayn odprowadził cię pod twój dom. Wymieniliście się numerami telefonu. Na początku byliście tylko przyjaciółmi jednak oboje poczuliście coś do sobie i zostaliście parą.       
  
I jak wam się podoba ? piszcie w komentarzach! 

P.S. Bardzo fajna piosenka One Direction. Posłuchajcie sobie! Klik          





20 komentarzy:

  1. świetny . chcę więcej imaginów z Zaynem i Niallem *o*
    ogólnie wygląd bloga okej, aczkolwiek tak
    jakoś ubogo :c nie bierz tego za krytykę tylko dobrą radę! zostaję obserwatorem i liczę na rewanż:d
    zapraszam:
    http://live-while-we-arre-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! :D
    Oj, nie pogardzialbym dostać tymi drzwiami;x
    Ale Zayn to nasz kochany gentelmen no i musiał zaprosić n kawkę♥ Jak ja go kocham! :D
    Nie mam się do czego doczepić, jest wspaniale! :)
    Tak, tak piosenka genialna! Mądra ja się tłumaczenia na pamięć nauczyłam! :D
    Czekam na kolejny imagin:)
    Całuję!
    + U mnie niebawem nowy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoj blog został nominowany do Liebster Blog Award, wiecej informacji na blogu: http://abaut-us-wiksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajuśku! Drzwiami można byłoby oberwać, jeśli tylko taki facet był jak Zayn *_* No co poza tym... To imagin świetny :)
    Dałoby radę zamówić czy poprosić o imagina z Louisem?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne to jest :D
    http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny .Ten imagine mi się bardzo spodobał ,ponieważ Zayn to mój idol .:*

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie fajnyyy!

    + chciałabym cię zaprosić na mojego bloga:
    http://a-little-of-the-good-life.blogspot.com/
    liczę na twoją opinię.
    Pozdrawiam.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. http://mydreamsonedirection69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się twój blog <3
    Rozdział na prawdę świetny :D
    Życzę dużo weny i na pewno będę częstym goście!

    Zapraszam do nas http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog , zapraszam do mnie http://1dimaginyyyy.blogspot.com/ Skomentujcie i napiszcie czy macie jakies zastrzezenia czy jest ok. Jest to dla mnie bardzo ważne .!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest po prostu świetny *.*
    Zapraszam do mnie :) :
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham toooo !!!

    zapraszam do siebie ^^


    ŚWIETNEEE !! naprawdę umiesz pisać ! Fajnie byłoby przeczytać kolejną część ^^

    Również zapraszam do nas ^^

    Moly to młoda studentka na uniwersytecie w Nowym Yorku. Rok temu została skrzywdzona przez mężczyznę swojego życia. Ona pogodziła się z odejściem ukochanego. Rozpoczęła nowe, lepsze życie w którym nie ma zamiaru podążać za głosem kruchego serca. Lecz czy na długo? Moly z małej, cichej myszki stałą się silną dziewczyną, która twardo stąpa po ziemi. Ma wiele wspaniałych znajomych dzięki którym każdego dnia budzi się z uśmiecham na twarzy. Czy napotka na swojej drodze właściwego człowieka? Czy wróci do marzeń z przed lat? Czy dowie się prawdy?

    Wszystkiego dowiecie się czytając nasz blog ! ---> http://badtime.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper... zapraszam także na mojego bloga ;)http://dziewieclier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za tak świetny imagin. Zayn to mój idol. Ten sposób jaki przedstawiłaś to jeden ze sposobów jakich chiałabym poznać Zayna.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dopisałam tam jeszcze żebyś weszła i skomentowała mojego bloga www.enjoy-the--moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnyy ! http://justdreamabout1d.blogspot.com/ Zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się twoje imaginy! Zapraszam do siebie http://all-day-all-night-the-end.blogspot.com/ dopiero zaczynam :* I szukam Adminek, jak byś mogła polecić bloga, była bym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ! Świetnie piszesz ;)
    Zapraszamy do nas mozna tam znalezc opowiadania oraz artykułu o zyciu (chłopcy,przyjazn,przemyslenia). Dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieje ze sie spodoba :)
    http://owszystkimioniczym-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 43 yr old Assistant Manager Alia Saphin, hailing from Levis enjoys watching movies like Donovan's Echo and Water sports. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Poznaj fakty

    OdpowiedzUsuń